Intrebari frecvente

Intrebari generale

Informatii care nu se includ in celelalte categorii.

Licenta GameCP in mod Reissue

Atunci când licența dumneavoastră se află în mod reissued, trebuie să da-ți restart la GameCP Remote și apoi Sync din Panoul de Control.

Ce nu se poate gazdui pe serverele BTS Telecom?

Echipamentele BTS Telecom nu vor fi utilizate sub nicio formă și în nicio circumstanță pentru transmiterea, stocarea sau publicarea de materiale sau pentru întreprinderea de acțiuni considerate…

Ce pot face cu creditul existent în contul meu?

Creditul existent în contul dumneavoastră poate fi folosit doar pentru a achiziționa servicii de pe www.btstelecom.ro.  Creditul nu poate fi transferat către alți clienti sau alte conturi.

Ce pot face cu creditul existent în contul meu?

Creditul existent în contul dumneavoastră poate fi folosit doar pentru a achiziționa servicii de pe www.btstelecom.ro.  Creditul nu poate fi transferat către alți clienti sau alte conturi.

Ce se intampla daca nu platesc la timp?

Factura proformă este emisă cu 14 zile înainte de expirarea serviciului dumneavoastră. În cazul în care nu ați efectuat plata la timp aveți o perioadă de grație de 7 zile, timp în care veți primi 3…

Cum adaug fonduri in contul de client?

Pentru a putea adăuga fonduri în contul dumneavoastră este necesar să parcurgeți următorii pași: Din Zona de Client  selectați meniul Financiar submeniul Adaugă fonduri, iar aici va trebui să…

Cum folosesc cuponul de reducere?

Cu diverse ocazii punem la dispoziția clienților cupoane de reducere. Atat prin newslettere, pe site-ul nostru www.btstelecom.ro  cât și prin intermediul rețelelor de socializare: Facebook, Twitter…

Cum se modifica adresa de e-mail in cazul persoanelor juridice?

Pentru modificarea adresei de email asociată contului de client BTS Telecom, trebuie să transmiteți o solicitare în scris prin email la adresaoffice@btstelecom.ro în format electronic (.pdf sau .jpg…

Cum se modifica adresa de e-mail in cazul persoanelor fizice?

Pentru modificarea adresei de email asociată contului de client BTS Telecom, trebuie să transmiteți o solicitare în scris prin email la adresaoffice@btstelecom.ro, însoțită de copia cărții de…

Cum se poate anula un serviciu detinut?

Pentru a putea anula un serviciu pe care l-ați achiziționat de la noi, trebuie să accesați Zona de client, secțiunea Serviciile Mele, selectați serviciul pe care doriți să-l anulati, apoi alegeți…

Cum se poate modifica titularul contului de client?

Pentru modificarea titularului contului de client, este necesar să transmiteți un email la adresa office@btstelecom.ro cu urmatoarele documente în format electronic (.pdf sau .jpg), dimensiunea…

Eroare Bandwidth Limit Exceeded

Aceasta eroare înseamnă că ați depășit lațimea de banda alocată contului de găzduire. Pentru a avea din nou serviciul funcțional trebuie să faceți upgrade la urmatorul pachet de găzduire web astfel…

In cat timp de la expirarea facturii se suspenda serviciul?

Serviciile dumneavoastră se suspendă în termen de 7 zile de la expirarea termenului de plată. Acestea vor fi reactivate numai în momentul confirmării plății.

In cat timp se sterg fisierele de pe serverele dumneavoastra?

Fișierele dumneavoastră sunt șterse de pe servere-le noastre în cazul în care plata nu este efectuată pana la scadență în termen de: - VPS/VDS 14 zile; - servere de VoIP ( TS3) 3 zile; - servere de…

Pot face upgrade/downgrade?

Upgrade-ul/downgrade-ul îl puteți face din Zona de Client, din pagina de administrare a serviciului ( Din Meniul Servicii alegeți Serviciile Mele și selectați serviciul căruia doriți să-i faceți…

Pot plati in avans?

Desigur, puteți adauga fonduri în contul client, pe care să le folosiți ulterior pentru plata facturilor sau achizitionarea altor produse sau servicii, sau puteți beneficia de oferta noastră: La 5…

Se poate transfera creditul dintr-un cont in alt cont?

Transferul creditului nu este posibil deoarece intră sub incidența codului penal, art. 269 - Spalarea de bani: (1) Operațiunea juridică de orice fel, efectuată în scopul impiedicării identificării…

Sunt minor. Pot beneficia de serviciile dumneavoastra?

Conform Art. 10.16, din Termeni și Conditii, Clienții care nu au minim varsta de 16 ani la data creări contului vor putea activa doar cu un cont pe numele unuia din parinți sau tutore legal.…

Unde imi vad creditul?

Dupa ce v-ați logat în Zona de Client, aveți în partea dreaptă sus Notificari, dacă apăsați butonul vi se deschide o fereastră prin care sunteți informat ce valoare are creditul dumneavoastră. Dacă…

Te muti la noi?

Ai gratuit transfer fisiere, import baze de date, transfer adrese de email si configurarea acestora !